יום שבת, 22 בדצמבר 2018

Tommy's בית הכוון

נדב בן-דהן הוא סטודנט לתואר ראשון במזרח-תיכון ואסלאם במרכז האקדמי שלם. אבל מה שיותר חשוב הוא שנדב עובד איתי בפורום לחברה האזרחית כרכז פרויקטים. אחרי שיצא לנו לא מעט לאכול ארוחות צהריים במשלוחים, החלטנו ללכת לאכול צהריים במסעדת Tommy's שאת האוכל שלה אנו מכירים ואוהבים.  

אפתח בגילוי נאות: אמנם יש לבלוג את חוק החד-פעמיות שלו, אבל זו לא הפעם הראשונה שעדי מזמין אותי לכתוב בו. ההזמנה הראשונה הייתה לסטקייה לא מוצלחת במיוחד, ששמה שמור במערכת. האוכל היה סביר אבל השירות מאכזב מאוד. אם אי אפשר לכתוב מילה טובה, עדי אמר, אז לא כותבים בכלל.

בכדי לכפר על התקרית המצערת בסטקייה הוזמנתי לביקור שני בבלוג. הובטחה מסעדה בשרית. בסופו של דבר התקבלה ההחלטה – הולכים למסעדת Tommy’s (ומעתה: טומי'ס) בבית הכוון, שבקצה מתחם התחנה הראשונה.

ישיבת עבודה. לפחות במובן זה שאנחנו הולכים לתת פה עבודה...

עדי ואני עובדים יחד בשנה האחרונה בפורום לחברה האזרחית, ואת טומי'ס שנינו מכירים מהזמנות אקראיות דרך הסיבוס ששולח לנו את האוכל היישר למשרדי קהלת. הרול המעורב מצוין וזכה להזמנות חוזרות, גם כריך הפרגית שלהם טוב מאוד. הפעם הוחלט שנצא לשטח ונפגוש את טומי'ס פנים אל פנים.

קבענו לתחילת דצמבר, יום חמישי בצהריים. באותו יום ירד מבול על ירושלים. הגעתי לחניון הכחול-לבן של מתחם התחנה חמש דקות מוקדם יותר וחיכיתי באוטו בתקווה שהגשם יירגע קצת וייצא להפסקה. הוא החליט שיש לו תכניות אחרות להפסקות. התכסיתי במעיל, יצאתי מהאוטו ורצתי למסעדה. עדי הגיע מיד אחרי חמוש במטרייה.

תפסנו לנו שולחן פינתי ותוך כמה דקות הגיע אלינו גיא, אחד ממנהלי המסעדה, שהמליץ לנו על שתי מנות המבורגר חדשות: ASADO BURGER ו-CRISPY BURGER. זרמנו איתו. למנות פתיחה גיא המליץ על הצ'יקן פופרס ועל סלט טומי'ס – סלט הבית, גם כאן לא הבענו התנגדות.

אסאדו בורגר, מבט על

כל המנות הגיעו אלינו יחד בארבעה מגשים גדושים, פלוס חלת בצל, צ'יפס רגיל, צ'יפס בטטה ומלא רטבים. האסאדו בורגר הגיע בלחמנייה עם קרם חרדל, פלפלים קלויים, חסה ובצל סגול, ועליהם מונחת פירמידה של המבורגר, אסאדו וקישוא מבושל בבלסמי. אל מולו עמד הקריספי בורגר – לחמנייה מרוחה באיולי שום, חסה ועגבנייה ובפירמידה שלה: המבורגר, ביצת עין, ראגו פטריות ושבבי קריספי בטטה.

החלטנו שמתחלקים, ורגע לפני שהתחלנו לאכול את שתי המפלצות האלה עדי אמר לי פתאום שהוא בכלל לא עף על המבורגרים ולא מבין מה ההתלהבות מהם. אני מצליח להבין, שני ההמבורגרים היו מעולים. השילוב של האסאדו-המבורגר-קישואים הוא גאוני ומרטיב את הלחמנייה במידה מדויקת – כזו שתספוג מספיק רוטב בשביל הטעם אבל לא יותר מדי עד שתיקרע. באמצע הדרך החלפתי עם עדי לקריספי בורגר, ולקראת החצי-לחמנייה השני עלו בי חששות מהשילוב של ביצת העין וההמבורגר. תמיד התלבטתי אם להזמין לנסות אבל אף פעם לא יצא, מי חשב על השילוב המוזר הזה?! מסתבר שזה לא רע בכלל. וביחד עם הפטריות והקריספי בטטה זה אפילו טעים מאוד!

חוץ מזה, בגזרת המנות הראשונות, הצ'יקן פופרס, שזה נגיסי חזה עוף בטמפורה עם רוטב באפלו, זכתה במקום הראשון, מנה טעימה ומעולה כנשנוש עד העיקרית (או במקביל אליה). הסלט טומי'ס, על אף היותו סלט במסעדה בשרית, בא לנו טוב: עלי בייבי, חסה ובצל סגול עם שבבי צ'יפס בטטה, פקאן מסוכר ואגסים. גם חלת הבצל הייתה מצוינת. קרענו ממנה טבעת-טבעת ויחד איתה סיימנו את הארוחה. לקינוח כבר לא נותר לנו מקום...

הפתעות נהדרות גם בגזרת המסביב: צ'יקן פופרס וסלט טומי'ס משובחים ביותר

הגשם הפסיק רק כמה דקות לפני שיצאנו מטומי'ס ותוך כדי הליכה לאוטו נזכרתי פתאום שבגלל שיצאתי במהירות מהאוטו שכחתי לשים פנגו! עם כעס עצמי וחשש בלב הלכתי אל קדמת האוטו לאסוף את הדו"ח הרטוב, השמשה הייתה ריקה. הגשם ידע מתי לצאת להפסקה.


לאתר המסעדה
לדף הפייסבוק של המסעדה



9 תגובות:

  1. איך החזרתי את בעלי הגרוש בעזרת כישוף האהבה של ד"ר אלאבה... שמי איזבלה איתן. כשקראתי את העדות באינטרנט על איך ד"ר אלאבה, זורק הכישוף הבהיר והחזק ביותר עוזר להחזיר בעל מתגרש, מאהב. תהיתי איך זה יכול להיות נכון, כי רבים איכזבו אותי בעבר ללא כל תוצאה. פשוט שחררתי את הפוסט והסתובבתי בפורום. בהודעתי שוב תחת, מישהו פרסם ואמר זורק כישוף מאומת. אחרי שהיא קראה את הדואר, זה היה אותו אדם ד"ר. אלאבה שהיא דיברה עליה. אז אין לי ברירה אלא לבדוק באמת איך הוא עובד. הייתי הרוסה לגמרי כשבעלי האהוב עזב אותי. זה היה כאילו כל העולם שלי נעלם ביגון ובכאב. אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל מבין כל מטילי הקסמים שיצרתי קשר, הוא היחיד שהשאיר בי את הרושם שאני כל כך נכון ואמין. יותר מדבריו, הוא החזיר את בעלי והגשים את כל משאלותיי. הוא נאמן עכשיו, הוא שם לב אליי, הוא מציע לי פרחים בכל יום ראשון, ולעתים קרובות אנחנו יוצאים לקולנוע ולמסעדה. בעלי בא אליי והתנצל על העוול שעשה והבטיח שלעולם לא יעשה זאת שוב. מאז הכל חזר לקדמותו. אני ומשפחתי חיים שוב יחד באושר. אני אהיה אסיר תודה לנצח שהפכתי את חיי מהגיהנום לגן עדן! אני מאמין שמי שצריך עזרה צריך לבוא אליו לעזרה. שאלוהים ימשיך להשתמש בך כדי להציל את הפרידה. כל מי שיש לו בעיות זוגיות, בעיות גירושין, מאהב אבוד או בעיות זוגיות כלשהן, ניתן לפנות אליו (dralaba3000@gmail.com). או WhatsApp/Viber him דרך +1(425) 477-2744

    השבמחק
  2. שלום לכל החברים שלי שם בחוץ, כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור אנשים מסוימים ואחרים אמרו שזה בלתי אפשרי. שמי שירה אליהו ואני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי, איבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את ביתי כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים. משפחתי. היא והילדים שלי באותו רגע. הצלחתי תשע שנים, אף אישה לא תתמוך בי כדי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח מבחנים לאשתי אבל היא חוסמת אותי מלתקשר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודע שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה אז לכל כך הרבה חברים אבל הם עדיין לא יתקשרו אליי, עד שיש מגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי הסברתי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על אדם נהדר שעוזר לו למצוא עבודה טובה בחברת קוקה קולה והוא אמר לי שהוא איות אבל אני אדם שאף פעם לא מאמין באיות אבל אני החליט לנסות את זה וד"ר אלאבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים של ארוחת הצהריים את הכישוף. בצע את כל ההוראות ועשה מה שהוא ביקש ממני לעשות טוב. ד"ר אלאבה בטוח שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של ד"ר אלאבה. אשתי מתקשרת אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי והילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. היום אני מנהל חברת פרגון בארה"ב. אני ממליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, שלח אימייל אל {dralaba3000@gmail.com} הזה או ווטסאפ אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר ALABA. ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר .......

    השבמחק
  3. נפגעתי ושבורת לב כשבעיה גדולה מאוד קרתה בנישואים שלי לפני 7 חודשים, ביני לבין בעלי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להיות איתי שוב ושהוא לא אוהב אותי יותר. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדים שלי לעבור הרבה כאב. ניסיתי כל דרך אפשרית להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אבל הכל ללא הועיל. והוא אישר שהוא קיבל את ההחלטה שלו, ושהוא לא רצה לראות אותי שוב. וכך ערב אחד, כשחזרתי מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו את כל הדברים, והוא אמר לי שהדרך היחידה להחזיר את בעלי היא לבקר קוסם בשביל לחש, כי זה באמת עבד גם בשבילו. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של מטיל הכישוף שהוא ביקר. (drapata4@gmail.com) אז למחרת בבוקר שלחתי דואר לכתובת שהוא נתן לי, והקוסם הבטיח לי שאקבל בעל תוך שלושה ימים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז יומיים, באופן כל כך מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע לי שהוא חוזר. כל כך מדהים!! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום, הקשר שלנו היה עכשיו חזק יותר ממה שהיה קודם, בעזרת הגלגל. לכן, אני אמליץ לך, אם יש לך בעיות, צור קשר עם DR APATA, אתה יכול גם להגיע אליו באמצעות gmail: (drapata4@gmail.com) או באמצעות WhatsApp או Viber בכתובת: (+66 81 302 8552).

    השבמחק
  4. לאחר שנים רבות של נישואים בעלי מגיש בקשה לגירושין בגלל המזכירה החדשה שלו שהתקבלה לעבודה לפני כמה חודשים. האישה הזו הפנתה את בעלי נגדי וכל משפחתו וכולנו היינו מבולבלים איך היא עשתה את זה. חמותי התקשרה לבעלי מספר פעמים לבוא לפגישה המשפחתית על בסיס קבוע, אבל הוא תמיד סירב. הוא אמר שהוא היה עיוור כל השנים האלה ועכשיו הוא רואה שאני לא האישה בשבילו אחרי 5 ילדים. אני בבית של אמא שלי עם הילדים שלי כבר 3 חודשים, רק לפני שבוע אחרי שחיפשתי עזרה לעצור את הגירושים ולהחזיר את בעלי אליי. מטיל הקסמים אמר שבעלי יחפש אותי בעוד 24 שעות שכל קשר מרושע שהמזכירה החדשה יצרה בינה לבין בעלי יישבר.
    בזמן שאני כותבת את התגובה הזו, בעלי מגיע לבית של אמי בבוקר ובערב כדי להתנצל, הוא פיטר את המזכירה. זה היה מזעזע שבעלי יעשה את זה לי ולילדים שלנו. תודה לכומר על טקס אהבה מושלם שהרס את התוכנית של המזכירה המרושעת והפגיש אותנו שוב. מאז מעולם לא נתקלנו בבעיות במערכת היחסים או בכל בעיה כלשהי. voodooconnect60@gmail.com  או +2348097014925 ב-WhatsApp כדי ליצור קשר עם וודו אדון כדי לעזור לך למצוא פתרונות ולפתור כל סוג של בעיה שפוקדת אותך.

    השבמחק
  5. אני רק רוצה לנצל הזדמנות נוספת להעיד מה שוב עשה עבורי ה-Voodoo Lord הנהדר הזה. כשפניתי אליו לראשונה הוא עזר לי להחזיר את השלווה, האהבה והאושר לנישואין שלי בכך שהכניס אותי להריון וגם גרם לבעלי להפסיק לבגוד ולהתחיל להתנהג באחריות. ועכשיו הוא פשוט גרם לבעלי לקבל את הקידום הממושך שלו במקום עבודתו עם הטבות נוספות. עכשיו זו רמה נוספת של אושר במשפחה שלי בגלל מטיל הכישוף הנהדר, העוצמתי והיעיל הזה. פנו אליו עכשיו ובקשו ממנו עזרה בפרטי ההתקשרות שלו voodooconnect60@gmail.com תוכלו גם להשתמש בוואטסאפ + 234 8097014925... הוא מסוגל לעשות פלאים, הוא עשה לי פלאים שוב בפעם השנייה.

    השבמחק
  6. רוב האנשים בימינו סובלים וסובלים מכאבים במערכות היחסים השונות שלהם ובבריאותם מכיוון שקשה לוותר על האהבה האמיתית שלהם, לפעמים אנחנו מעמידים פנים שהכל בסדר אבל זה לא. כדי שיהיה לנו אדם אהוב, אנחנו גם מנסים למצוא שמחה ואושר דרך הקשר שיצרת במהלך השנים. וודו לורד כאן כדי לעזור לגוף שבור הלב והחולה עם הקסמים העוצמתיים שלו. הוא מסוגל לשקם חיי אהבה שנעלמו. איש הקשר שלו הוא voodooconnect60@gmail.com, Whatsapp +2348097014925. אני ממליץ לאנשים עם זוגיות או בעיות זוגיות וגם בריאות לפנות אליו בהקדם האפשרי. הוא גם עזר לאלה שהפניתי למצוא פתרונות לבעיות שלהם. הוא כל כך אמיתי וישר. אין לך מה להפסיד כשאתה יוצר איתו קשר, אז חפש את העזרה הזו עכשיו.

    השבמחק
  7. אני סובל ממחלת (HERPES VIRUS) בארבע השנים האחרונות והיו לי כאבים מתמידים, במיוחד בחלקים הפרטיים שלי. במהלך השנה הראשונה, האמנתי באלוהים שיום אחד אתרפא. המחלה הזו התחילה להסתובב בכל הגוף שלי ואני לוקחת טיפול מהרופא שלי, לפני כמה שבועות הלכתי לחפש באינטרנט אם אני יכול לקבל מידע לגבי מניעת המחלה הזו, בחיפוש שלי ראיתי עדות של מישהו שנרפאה מ(HERPES VIRUS) על ידי גבר בשם וודו לורד והיא נתנה את כתובת האימייל ומספר הוואטסאפ של האיש הזה והמליצה לאנשים עם מחלה קשה ליצור איתו קשר שהוא עזר לה לרפא את הסרטן שלה לפני יותר מ-5 שנים ואת הסרטן מעולם לא חזרה והיא נרפאה לחלוטין. אז כתבתי לאדון הוודו וסיפרתי לו על (נגיף הרפס) שלי, הוא אמר לי לא לדאוג שאני עומד להירפא. אף פעם לא האמנתי בזה, אבל נאלצתי לעבור נסיון כי אני מעריך את חיי ואת הבריאות והנוחות שלי מאוד. אחרי כל ההליכים והתרופות שנתן לי האיש הזה, כמה שבועות לאחר מכן התחלתי לחוות שינויים בכל הגוף שלי ואדון הוודו הבטיח לי שנרפאתי. לאחר זמן מה הלכתי לרופא שלי בבית החולים כדי לאשר אם נרפאתי לבסוף וזה אושר רפואית שנרפאתי והרופא שלי הופתע מאוד. אז אני יכול לייעץ באומץ לכל גוף שנאבק בכל סוג של מחלה ליצור קשר עם אדון הוודו. דוא"ל:::: voodooconnect60@gmail.com, WhatsApp: +2348097014925

    השבמחק
  8. אחרי 3 שנים של נישואים כושלים בעלי השאיר אותי עם 3 ילדים והחיים שלי נהרסו. רציתי לסיים את זה, כמעט התאבדתי כי הייתי כל כך בדיכאון. הייתי כל כך מדוכא רגשית כל הזמן הזה והחיים נראו חסרי משמעות. ביום גורלי אחד, תוך כדי גלישה באינטרנט, נתקלתי בכמה עדויות על וודו לורד, יש אנשים שהעידו שהוא החזיר את האקס שלהם, אחרים העידו שהוא שיקם את הרחם ומרפא מחלות בעזרת צמחי המרפא שלו. התעניינתי יותר בפיוס עם בעלי שאדון הוודו איפשר תוך 3 ימים. עכשיו בעלי חזר ומאז אנחנו חיים באושר. כאן אני משאיר את איש הקשר שלו לכל מי שצריך פתרון לכל סוג של בעיה. דואר אלקטרוני: voodooconnect60@gmail.com, התקשר/ווטסאפ: +234 8097014925

    השבמחק
  9. מעולם לא סבלתי ממחלת מין (מחלת מין) ומעולם לא קיימתי יחסי מין לא מוגנים. עם זאת, היה לי חבר, שבאותה תקופה סבל מפצעי קור. למען האמת, הנחנו שזה רק נקודה כי מעולם לא הכרנו על HERPES עד עכשיו. עסקנו במין אוראלי, וכך קיבלתי הרפס. תודה לאל שמצאתי וודו לורד באינטרנט שהטיל איזה כישוף בריאות וגם הכין לי תרופה צמחית שלקחתי רק במשך 14 יום באמונה, ואז אחרי שהתחלתי לשים לב לשינויים בגוף הלכתי להיבדק בבית החולים ואישרתי שנרפאתי לגמרי מהרפס (הרפס שלילי). לתרופות שלו אין השפעות לוואי, אין דיאטה מיוחדת בעת נטילת תרופות, אתה יכול לפנות אליו באימייל שלו: voodooconnect60@gmail.com וגם בוואטסאפ +234- 8097014925 ולפתור את כל בעיות הבריאות שלך.

    השבמחק