יום רביעי, 9 באפריל 2014

גבריאל

לרגל חודש הגאולה, מארח הבלוג את יהודית ליטנברג (AKA יודית) המעולה, מפיקת האירועים של ישפה (מי שיודע מה זה, צריך לדעת, ומי שלא – לא) ואוחזת בלוג איכותי בעצמה.

יוצא לי לא מעט לבקר במסעדות, מבקרת מסעדות אני עדיין לא. אבל גם חברה נעימה, גם אוכל טוב, שווה בשביל זה לכתוב כמה מילים.

את גבריאל אני מכירה כבר הרבה זמן (כנראה יותר מהזמן שאני מכירה את עדי). מכירה זאת אומרת ששמעתי עליה המון, קראתי אבל עכשיו זאת ההזדמנות להכיר לעומק. איזה כיף. אז הלכנו, ואולי זה המינוס הגדול בערב, כי המיקום של גבריאל הוא לא מהאהובים עלי בעיר הזאת. זה לא השוק השיקי והעדכני, רחוב עזה הסטודנטיאלי וההיפסטרי, עמק רפאים הקלאסי. צריך לעבור בדרך בכיכר החתולות ואת כל יחצני הפאבים באזור שמנסים לשדל אותנו לשבת לבירה ונרגילה ואנחנו בסך הכל רצינו לאכול גורמה בקטנה.

לא לבלבל עם גבריאלה הסמוכה (והחלבית)!
בסוף הגענו, וכשמגיע האוכל גם שוכחים את המיקום הפחות מפתה בבן שטח (יש כאלו שאוהבים את האזור, הם פשוט בני 18). הגענו בדיוק לשבוע ההוקרה שמנהיגה המסעדה ללקוחותיה: מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב-120 שקלים. הרבה פחות מהמחירים הנהוגים במקום בימים רגילים (המבצע מסתיים ביום חמישי הקרוב). מה צריך יותר מזה? שיהיה טעים. מזל שהיה.

דבר ראשון חשוב להתחיל במנה האחרונה, כשקיבלנו את התפריט התלבטנו איזו עיקרית ואיזו ראשונה על האחרונה לא היה התלבטות. ניקח שני טראפלס שוקולד, כי מה שעומד מול זה מלבי. למזלי עדי קלט את השולחן לידנו שקיבל בדיוק גם הם ארבעה צלחות טראפלס לארבעת האזרחים הוותיקים שיבו בשולחן, כי מי לוקח מלבי? אז עדי ישר ביקש מהמלצרית לשמור לנו טראפלס לסוף האוכל (מעניין אם זה ניסיון של בעל בלוג מסעדות). מזל, כי הסתבר לנו שבשלב זה, נשארו שלושה אחרונים...

ובהתחלה? עוד לפני המנות הראשונות, הגיעו לחמניות מתוקות עם מבחר הטאפאסים האיכותיים של המקום (לא לשכוח לבקש את הגזר!). למנות ראשונות בחרנו כבד עוף מזוגג (היה יאמי!) ומגדל של חציל בלאדי עם עגבניות שרי והתוספת השווה במיוחד של פילה בקר למעלה. ביס מושלם. גם העיקריות היו מעולות: ביף ברוגניון ופילה בורי שהיו מעולים. כיף לאכול אוכל פשוט טוב. ואז הגיעו הטראפלס...

מנה מסוימת שלא הופיעה בתפריט המבצע. אבל תודו שהיא נראית טוב!
הבעיה היחידה שאחרי שיוצאים שבעים ומאושרים יותר קשה לברוח מממציעי הנרגילה ובירה בכיכר החתולות. פעם הבאה, ממשיכים לכיוון של שלומציון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה